vineri, 8 iunie 2018

Prajitura rasturnata cu mere

Aveti nevoie de: 3 mere, 3 oua, 220 gr zahar, 300 gr faina alba, 1/2 pahar lapte, 1/2 pahar ulei de floarea soarelui, 1 pliculet praf de copt, putin unt, niste zahar brun.
Ouale se mixeaza adaugand pe rand zaharul.
Dupa omogenizare, se adauga, tot pe rand, faina alba amestecata cu praful de copt.
Dupa incorporare, se adauga laptele si uleiul.
Se mixeaza pana la incorporare, apoi se adauga 2 mere spalate si taiate in cubulete si se amesteca cu lingura.
Marului ramas i se indeparteaza mijlocul si se taie felii rotunde, care se asaza pe fundul unei tavi rotunde unse cu unt si presarate su zahar pudra.
Peste feliile de mar se toarna compozitia.
Recomandabil ar fi sa folositi o tava mai inalta (cum este tava rotunda de tort, cu fund detasabil): eu am folosit o tava de tarta si, vazand ca am prea multa compozitie, am mai luat din ea si am facut si 4 briose.
Se da la cuptorul preincalzit la 180 grade pentru 40-45 minute.
Dupa ce se scoate din cuptor, se rastoarna cu ajutorul unei farfurii plate.
POFTA BUNA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu