marți, 19 iunie 2018

Briose la aburi

Asa ceva cred ca nu ati mai incercat! Dar va recomand, veti obtine niste briose foarte pufoase.
Aveti nevoie de: 2 oua, 130 gr zahar, 50 ml ulei de floarea soarelui, 50 ml apa, 260 gr faina alba, 1 pliculet praf de copt, 1 lingurita pudra de cacao.
Intr-o oala se toarna cam 1.5 litri de apa si se pune la fiert.
Ouale se mixeaza bine adaugand, pe rand, zaharul.
Dupa incorporare se adauga uleiul, apoi apa si se continua mixarea.
Se adauga apoi, pe rand, faina amestecata cu praful de copt.
In formele de briose din silicon se pun hartii de briose si se adauga cu lingura compozitie (se umplu cam jumatate). Se asaza pe vasul de aburi.
Eu am pus cate 5 briose in vasul de aburi: acesta se pune pe oala cu apa care fierbe, i se pune capacul si se lasa pe foc 15 minute fara a ridica capacul.
Din aceste cantitati eu am facut 7 briose, apoi in compozitia ramasa am adaugat pudra de cacao.
Se mixeaza pana la incorporare si se pune compozitie in hartiile din formele de silicon. Tot 15 minute se lasa pe aburi.
Si veti putea savura niste briose incredibil de pufoase: eu le-am servit cu crema de ciocolata alba.
POFTA BUNA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu