joi, 10 mai 2018

Chec cu capsuni

Au aparut capsunile, asa ca se cere o reteta cu ele!
Aveti nevoie de: 2 oua, 100 gr zahar, 300 gr faina alba, 50 gr fulgi de cocos, 100 ml ulei de floarea soarelui, 150 gr smantana, 2 pliculete praf de copt, 1 pliculet zahar vanilat, 2-3 patratele de ciocolata neagra, cateva capsuni proaspete pentru decor, zahar pudra.
Ouale se sparg si se pun intr-un bol incapator, mixandu-le cu zaharul adaugat treptat si cu zaharul vanilat.
Dupa ce ati obtinut o compozitie cremoasa, se adauga uleiul si smantana, mixand pana la incorporare.
Separat se amesteca intr-un vas faina alba cu fulgii de cocos si praful de copt: acest amestec se adauga apoi, treptat, in bolul cu oua, mixand bine.
Apoi se adauga ciocolata maruntita si se amesteca cu o lingura pana la incorporare: eu am uitat de ciocolata, mi-am amintit dupa ce am turnat compozitia in tava invelita in hartie de copt, asa ca am presarat-o peste aluat :) 
Capsunilor li se indeparteaza codita si se taie in doua, aranjand jumatatile peste aluatul din tava.
Tava se da la cuptor (preincalzit la 170 grade) pentru 50-55 minute - proba cu scobitoarea va spune daca e copt.
Se scoate si se lasa 15-20 minute la racit, apoi deasupra se cerne niste zahar pudra.
POFTA BUNA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu