vineri, 28 iunie 2013

Tarta cu iaurt si fructe

Aveti nevoie de: 400 gr iaurt cu fructe, 200 gr biscuiti, 500 gr frisca, 100 gr zahar, 150 gr unt, 50 gr branza de vaci, 1 banana, 150 gr fructe din compot, 1 pliculet zahar vanilat, 1 pliculet gelatina.
Biscuitii trebuie zdrobiti fin. Metoda pe care am folosit-o eu: asezati-i intr-un prosop mai mare de bucatarie, uniti cele patru colturi si folosit ciocanul de snitele pentru a-i zdrobi.
Inmuiati untul la cuptorul cu microunde si adaugati-l peste biscuitii zdrobiti. Mai adaugati jumatate din cantitatea de zahar si zaharul vanilat si amestecati pana la omogenizare.
Asezati biscuitii intr-o forma de tort (fara fund).
Nivelati stratul de biscuiti si presati bine (dupa ce ati acoperit tava/forma de tort cu folie alimentara - ceea ce eu am uitat, dar am recuperat ulterior ;) ).
Introduceti tava la frigider pana preparati compozitia.
Gelatina se dizolva in apa rece, se pune pe foc cateva minute, amestecand des, apoi se lasa la racit.
Fructele din compot se scurg bine, iar banana se feliaza.
Frisca se bate bine cu mixerul; se adauga iaurtul cu fructe, apoi restul de zahar, continuand sa amestecati. Se adauga fructele (pastrand cateva pentru decor) si branza de vaci, iar ultima data gelatina racita.
Compozitia se intinde peste blatul de biscuiti.
Apoi trebuie sa tineti tarta la rece 2-3 ore.
Deasupra ornati cu fructe (dupa ce ati tinut tarta la rece macar 2 ore).







POFTA BUNA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu