joi, 23 iunie 2016

Salata cu ciuperci

Pe caldura de afara, nu merge altceva decat o salata. Si ca sa fie una hranitoare, am gasit o salata "a la Big Boletus": am folosit 6 ciuperci champignon (spalate si taiate feliute), 2 cepe verzi (tocate marunt), cateva fire de patrunjel verde (tocat marunt), niste naut din conserva (scurs de lichid), niste porumb din conserva (si acesta scurs de lichid) si niste sfecla rosie cubulete din conserva. Nu sunt cantitati precise pentru reteta: puneti cat considerati, in functie de ce va place mai mult. Reteta initiala continea si masline fara samburi si sunca: eu am sarit peste aceste doua ingrediente.
Toate acestea se amesteca cu niste kefir racoros (eu am folosit cam 200 ml).
Si pentru ca eu nu am folosit masline, am adaugat putina sare.
Si veti obtine o mancare gustoasa si hranitoare, numa' buna pe canicula.
POFTA BUNA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu