vineri, 2 martie 2018

Penne alla nonna

Adica paste cum le facea bunica, bineinteles bunica italianca :)
Aveti nevoie de: 200 gr penne (eu am folosit pennette - adica penne mici), 300 gr passata di pomodoro, busuioc, sare, piper, 50 gr cas, parmezan ras.
Pastele se pun la fiert in apa cu sare.
Pasta de rosii se amesteca cu busuioc (daca folositi busuioc verde, trebuie tocat marunt; eu am folosit uscat) si se condimenteaza cu sare si piper dupa gust.
Se adauga apoi niste branza/cas ras (eu am folosit provolone de la Lidl).
Se amesteca pana la incorporare.
Pastele se fierb circa 4 minute (pana incep sa se inmoaie), apoi se scurg de lichid si se toarna peste pasta de rosii condimentata.
Se rastoarna apoi totul intr-o tava incapatoare, se niveleaza si deasupra se presara parmezan ras.
Tava se da la cuptor (preincalzit) pentru 15-20 minute la 180 grade.
Cea mai simpla reteta posibila, nu?
POFTA BUNA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu