joi, 23 aprilie 2015

Meatza

Suna interesant aceasta reteta asa ca am si incercat-o.
Aveti nevoie de: 2-3 oua, 400 gr carne tocata (sau 200 gr de soia granule), 50 gr parmezan ras, sare, piper, patrunjel, 1 conserva de rosii cuburi, mozzarella, oregano.
Carnea tocata se amesteca cu parmezanul ras si ouale (reteta era cu carne tocata si cu 2 oua; eu am folosit soia granule - fiarta in prealabil - si 3 oua).
Se adauga patrunjel (eu am folosit uscat) si niste piper (si sare daca va place mai sarat).
Intr-o tigaie unsa cu ulei se rastoarna compozitia, se apasa cu lingura si se niveleaza, pentru a acoperi intreaga suprafata.
Conserva de rosii se toarna intr-o strecuratoare, pentru a elimina lichidul, apoi peste rosii se adauga niste oregano si sare si se adauga deasupra "blatului".
Se aranjeaza pentru a acoperi tot "blatul", iar deasupra se aseaza felii de mozzarella.
Tigaia se da la cuptor (preincalzit) timp de 20-25 minute.
Si mancarea e gata.
POFTA BUNA !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu