sâmbătă, 20 iulie 2013

Lipie fantezie

Aveti nevoie de: 100 gr cartofi, 300 gr faina alba, 100 gr sunca (eu am folosit vegetala ;) ), 1 ardei rosu, 50 gr cas, 3 oua, 1 pliculet de drojdie uscata, 100 ml lapte, 1 lingura de malai, 30 gr zahar, 2-3 linguri ketchup, 3 linguri ulei, sare, piper (puteti folosi si 100 gr masline feliate - mie nu imi plac si am renuntat la ele).
Cartofii se fierb in coaja, apoi se racesc si se taie cubulete.

Intr-un vas se pune faina alba, 2 oua, 3 linguri de ulei, sare, piper. Separat se amesteca drojdia cu laptele incalzit putin, cu malaiul si zaharul, apoi se adauga peste faina alba, amestecand bine, pana se obtine un aluat.
Ardeiul si sunca se taie cubulete. 
Legumele si sunca se adauga peste aluat.
Se amesteca bine totul si se intinde intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
Lasati compozitia la dospit timp de 20 de minute.
Apoi se unge cu ou batut, se stropeste cu ketchup si se presara casul ras.
Introduceti tava in cuptorul incins, timp de circa 40 minute si veti obtine o minutatie de lipie.




POFTA BUNA !!!



Un comentariu:

  1. Arată bestial, cred că şi gustul e pe măsură...am luat reţeta si o să o încerc....

    RăspundețiȘtergere