miercuri, 11 octombrie 2017

Omleta la cuptor

Un deliciu!
Aveti nevoie de: 1 vanata mica, 1 ardei gras rosu, 1/2 ceapa, 6-7 oua, ulei, sare, piper.
Ceapa se toaca marunt si se pune la calit in putin ulei.
Vanata se spala si apoi se taie cubulete; se adauga peste ceapa care a stat 2-3 minute la calit.
Folositi o tigaie adanca: eu am schimbat-o pe parcurs pentru ca prima mi-am dat seama ca nu era suficient de incapatoare.
Se amesteca legumele pe foc, adaugand dupa 3-4 minute si ardeiul taiat cubulete.
Se amesteca din cand in cand, condimentand cu sare si piper, dupa gust.
Se lasa la calit 4-5 minute, la foc mediu.
Apoi se adauga ouale direct peste legume, amestecand cu lingura pentru a ajuta legumele sa se imbrace in ou.
Ouale se adauga pe rand: eu am folosit 7, dar poate va vor ajunge doar 6 (trebuie sa fie ou suficient cat sa acopere amestecul de legume).
Dupa ce incepe omleta sa se intareasca pe margini, tigaia se da la cuptor (preincalzit) pentru 25 minute la 220 grade (daca tigaia nu are coada de metal, pentru a o putea folosi in cuptor inveliti coada in folie de aluminiu).
Lasati 5 minute la racit, inainte de a o taia felii.
POFTA BUNA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu