marți, 16 decembrie 2014

Paine umpluta

O buna idee pentru un sandwich ce ajunge pentru toata familia.
Aveti nevoie de: 1 paine intreaga (nefeliata), un dovlecel, salam felii, felii de branza (eu am folosit Gouda), ardei copti la borcan, niste maioneza.
Dovlecelul se taie felii pe lungime, care se prajesc pe ambele parti.
Painii i se taie un capac, folosind un cutit mare.
Miezul de paine se scoate si se pune deoparte.
Pe fundul si marginile painii golite se aseaza felii de branza, apoi se toarna niste maioneza peste care se aranjeaza felii de salam.
Urmeaza feliile de dovlecel prajite, apoi ardeii copti. Se presara apoi niste piper proaspat macinat.
Deoarece mie mi s-a parut ca a mai ramas loc, am improvizat ceva: jumatate din miezul scos din paine l-am faramitat cu mana si l-am amestecat cu niste maioneza, apoi l-am intins in spatiul ramas gol in paine.
Apoi se pune capacul taiat si se preseaza cu mana.
Sandwich-ul se taie in doua, apoi inca o data in doua, pana ajungeti la dimensiunea dorita.


POFTA BUNA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu