vineri, 17 mai 2013

Mere coapte in foietaj

O reteta vazuta pe net care mi-a facut cu ochiul si pe care am si incercat-o.
Aveti nevoie de: 4 mere, un aluar de foietaj, dulceata (eu am ales de capsuni), alune (de care preferati), un plic de budinca (eu am ales cu gust de frisca), lapte, zahar, 1 zahar brun vanilat.
Merelor li se scoate mijlocul cu samburi (dar fara a ajunge pana in capatul celalalt); apoi presarati peste ele niste zahar brun vanilat.
Aluatul de foietaj dezghetat se intinde pe masa si se taie in forme patrate cu latura de circa 15 cm. Fiecare patrat se intinde putin cu sucitorul pentru a-l subtia, pastrand forma patrata. In mijlocul fiecarui patrat se aseaza cate un mar: fiecare mar se umple cu dulceata peste care se pun niste alune. Apoi colturile patratului se unesc, apasandu-le bine cu mana.
Apoi merele se aseaza intr-o tava cu hartie de copt.
Tava se introduce in cuptorul preincalzit si merele se coc circa 30 minute.
Intre timp pregatiti budinca dupa instructiunile de pe plic, doar ca trebuie sa folositi mai mult lapte pentru a iesi mai lichida.
Scoateti merele din cuptor si turnati budinca peste fiecare din ele.
POFTA BUNA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu