miercuri, 22 mai 2013

Chifle umplute

Daca vreti sa incercati si un alt mod de a gati spanacul, am gasit in bucataria lui Teo o reteta foarte simpla si gustoasa.
Aveti nevoie de: chifle, spanac congelat, ciuperci, smantana, maioneza, oua, usturoi, cas, sare, piper. Pentru cantitati va spun cat am folosit eu: la 2 chifle am pus 2 linguri de smantana, 2 linguri de maioneza, 2 ciuperci mai mari, un ou, un catel de usturoi, 2 linguri pline de spanac decongelat.
Chiflelor li se taie capacul si se scobesc inauntru, apoi se pun intr-o tava si se introduc cca 10 minute in cuptorul incalzit.
 Ciupercile se spala, se taie marunt; la fel si usturoiul si se amesteca cu restul ingredientelor. Condimentati cu sare si piper.
Cu pasta obtinuta se umplu chiflele scoase din cuptor, iar peste ele se rade cas pe razatoarea cu gauri mari (eu am ras putin cas si in compozitie).
Apoi chiflele umplute se introduc la cuptor timp de cca 20 minute (pana se topeste casul si se formeaza deasupra o crusta).
POFTA BUNA !!!



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu